Ανακοίνωση του νοσοκομείου Νίκαιας για τους έξι ανήλικους αλλοδαπούς που έχουν προσβληθεί από ψώρα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ανακοίνωση για την νοσηλεία έξι ανηλίκων αλλοδαπών που έχουν προσβληθεί από ψώρα, εξέδωσε το Νοσοκομείο Νίκαιας. Όπως αναφέρεται «κατόπιν της από 23/01/2020 Εισαγγελικής Εντολής της Εισαγγελέως Ανηλίκων Αθηνών, προβήκαμε στην εισαγωγή και νοσηλεία έξι ανηλίκων αλλοδαπών οι οποίοι κρατούνται στο Α/Τ Κολωνού και έχουν προσβληθεί από ψώρα. Στο πλαίσιο της εν λόγω εντολής, το Νοσοκομείο μας ως όφειλε, άνοιξε τους θαλάμους που περιθάλπονται ασθενείς με λοιμώδη και εν γένει μεταδιδόμενα νοσήματα προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή αντιμετώπιση των ασθενών, με ταυτόχρονη διασφάλιση της δημόσιας υγείας, αλλά και της υγείας λοιπών ασθενών, επισκεπτών και εργαζομένων».

Σημειώνεται ότι σε επιστημονικό επίπεδο υπάρχει άριστη συνεργασία της Επιτροπής Νοσοκομειακών Λοιμώξεων, των Δερματολόγων του Νοσοκομείου, αλλά και του Νοσηλευτικού προσωπικού.

Προστίθεται ότι «οι εν λόγω ασθενείς θα βρίσκονται σε προστατευόμενο από την αστυνομία χώρο, ο οποίος είναι απομονωμένος από τον λοιπό πληθυσμό ασθενών, αποκλείοντας έτσι το ενδεχόμενο μετάδοσης της νόσου. Μετά το πέρας της νοσηλείας, θα ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα απολύμανσης και αποστείρωσης, με βάση τα διεθνή πρωτόκολλα, προκειμένου να επανέλθει ο χώρος στην πρότερη χρήση του».

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *