Άλλοι δύο νεκροί από τη γρίπη το τελευταίο 24ωρο

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Στους 110 ο συνολικός αριθμός των θυμάτων – 111 ασθενείς νοσηλεύονται διασωληνωμένοι σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας

Άλλοι δύο άνθρωποι  έχασαν τη ζωή τους το τελευταίο 24ωρο, λόγω της γρίπης.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ), ο αριθμός των θυμάτων γρίπης ανέρχεται πλέον στα 110.

Την ίδια ώρα, συνεχίζεται η καταγραφή σοβαρών περιστατικών γρίπης για τα οποία κρίνεται αναγκαία η νοσηλεία σε νοσοκομείο.

Σήμερα, 111 ασθενείς νοσηλεύονται διασωληνωμένοι σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) σε νοσοκομεία, έχοντας εμφανίσει βαριές επιπλοκές από τη γρίπη.


Συνολικά, από την αρχή του έτους έχουν εισαχθεί και νοσηλευτεί σε ΜΕΘ 340 ασθενείς, με το 1/3 αυτών να έχουν χάσει τη μάχη για τη ζωή.

Πηγή: protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *