Αλέξανδρος Τσουβέλας: Μου έγραψαν στα social media «πήδα από το μπαλκόνι» και θα κινηθώ νομικά

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο Αλέξανδρος Τσουβέλας έκανε γνωστό ότι θα ακολουθεί τη νομική οδό ενάντια στα επιθετικά σχόλια που δέχεται, στα social media. Σχετικά με αυτό μίλησε στην εκπομπή «Summer’s Cool» το μεσημέρι της Τετάρτης 31 Ιουλίου, όπου αναφέρθηκε στο τελευταίο μήνυμα που δέχτηκε, το οποίο τον οδήγησε στην σπόφαση να απευθυνθεί στη δικηγόρο του.

Ο tsand up comedian είπε: «Η αλήθεια είναι ότι δεν το κάνω για μένα, το έγραψα και επεξηγηματικά. Γενικά δεχόμαστε άσχημα σχόλια οκέι, αλλά δεχόμαστε και σχόλια που σε προτρέπουν σε πολύ άσχημα πράγματα. Το τελευταίο σχόλιο ήταν “πήδα από το μπαλκόνι να ησυχάσουμε”».

Εξηγώντας τον λόγο που αποφάσισε να κινηθεί νομικά, ο κωμικός ανέφερε: «Αποφάσισα να κινηθώ νομικά με τη δικηγόρο μου και αυτό γιατί δέχομαι κάθε μέρα και εσείς το γνωρίζετε πολύ καλά, με το πρόσχημα ότι είσαι δημόσιο πρόσωπο και πρέπει να το ανέχεσαι. Εγώ μπορώ να διαχειριστώ τα συναισθήματά μου αλλά κάποιο παιδί εκεί έξω να μην μπορεί. Μπορεί κάποιοι άνθρωποι να έχουν κάνει κακό στον εαυτό του από τέτοια σχόλια».

«Απαντάω συνέχεια και τσακώνομαι με όλο τον κόσμο» τόνισε ο Αλέξανδρος Τσουβέλας σε άλλο σημείο.

protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *