Άγιο είχαν… Το GPS έσωσε ολόκληρη ομάδα ορειβατών που χάθηκε στον Ψηλορείτη

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Επιχείρηση προσέγγισης και διάσωσης ομάδας ορειβατών στήθηκε τα ξημερώματα από την Πυροσβεστική υπηρεσία κατόπιν ενημέρωσης από την Αστυνομία, για την ομάδα των ξένων επισκεπτών, που αποπροσανατολίστηκε στον Ψηλορείτη, όταν έπεσε η νύχτα.

Επρόκειται για 10 άτομα, ηλικίας 14 – 46 ετών, που χάθηκαν στο Οροπέδιο Νίδα και στους οποίους κατάφεραν, περίπου στις 03.00 τα ξημερώματα, να φτάσουν οι δύο ομάδες των συνολικά 9 ατόμων – υπαλλήλων των Πυροσβεστικών υπηρεσιών από το Ρέθυμνο, το Γαράζο και των ανδρών της 3ης ΕΜΑΚ – που έσπευσαν με τρία οχήματα στο σημείο.

Όλα τα μέλη της ομάδας ήταν καλά στην υγεία τους και μεταφέρθηκαν στο Αστυνομικό Μέγαρο Ηρακλείου, από όπου τους παρέλαβε λεωφορείο του ξενοδοχείου τους, μεταφέροντάς τους πίσω στο κατάλυμά τους στο Ρέθυμνο.

Μάλιστα η ομάδα των ορειβατών … διευκόλυνε την αναζήτηση, δίνοντας μέσω smartphone, τις συνεταγμένες του σημείου όπου βρισκόταν, βοηθώντας τους διασώστες να εντοπίσουν γρηγορότερα τα μέλη της ομάδας.

Πηγή

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *