Χιλιάδες πολίτες συγκεντρώθηκαν στο κέντρο της Λαμίας για την τραγωδία των Τεμπών.
Περισσότεροι από 8.500 πολίτες με αστυνομικές πηγές (για άλλους 10.000 σύμφωνα) έχουν κατακλίσει κάθε σημείο του κέντρο της πόλης και διαδηλώνουν ειρηνικά χωρίς κανένα παρατράγουδο προκειμένου να αποδοθεί δικαιοσύνη στην τραγωδία των τεμπών δείτε εικόνες από το drone του lamianow.gr
Σύμφωνα με εκτιμήσεις πρόκειται για την μαζικότερη συγκέντρωση των τελευταίων δεκαετιών για την περιοχή.
Δείτε βίντεο και εικόνες




































































































10.000χιλιαδες δεν είναι.Εκατομυριο καί πάνω, είναι στο Σύνταγμα καί γύρω γύρω, καί ακόμα προστίθεται και άλλοι άνθρωποι.Τη βλακείες λές (Λαμία)
Μακης Στιβακτας 10000 στη Λαμία!!!!!!
Ήταν και οι υπουργοί μας ;
Ηλίας Χαϊδής Υπήρχαν μικρά παιδιά μέσα στον κόσμο και δεν επιτρέπεται να βλέπουν αρχίδια.
15000 είναι το λιγότερο και έρχονται
Αδιανόητοι είστε εσείς έλεος
Zizi Tsaprouni στη μαυρίλα η Φθιώτιδα είναι μετά τη Λακωνία….
58%έχουμε μαυρίλα…. Μην απορείς…
Για το αδιανόητο αντέδρασα ευχές άλλαξαν την λεζάντα
Αδιανόητο θα ήταν να μην έβγαιναν τουλάχιστον 10000 πολίτες , να μάθετε να χρησιμοποίητε σωστά τις λέξεις
Kostas Arva Αυτό είναι που λέμε λεκτική, υποσυνείδητη χειραγώγηση! Ξέρουν αυτοί!
Γιατί αντιδράτε έτσι?
Λίγοι είναι 10000 στη Λαμία??
Με τόσους βουλευτές εκ δεξιών η Φθιώτιδα???
Όλο μαλακίες γράφετε σας ετσουξε εεεεε με γεια τον πουτσο νυφ Κούλη στα τσακιδιααααα
Μπράβο!!!!!!!!!!
Η συμμετοχή του κόσμου, ανεπανάληπτη……Τελικά ο λαός μας ενωμένος μπορεί να κάνει πολλά……..γιατί όμως πρέπει πάντα μετά από θάνατο;
Τώρα έδειξε ο λαός ότι δεν φοβάται τους τριακοσιους