Tο πρόβλημά σου Μητσοτάκη είναι και το ΕΑΜ και ο ΕΛΑΣ άλλα και ο ΔΣΕ», έγραψε σε σημερινή του ανάρτηση ο Παύλος Πολάκης, απαντώντας στο σχόλιο που έκανε ο πρωθυπουργός σχετικά με το όνομα «ΕΛΑΣ» του νέου κόμματος του Αλέξη Τσίπρα.
«Γιατί έχεις μαζέψει τους ακροδεξιούς του ΛΑΟΣ και έχεις κάνει τη ΝΔ του Καραμανλή, ΕΡΕ του 50!», συνεχίζει ο κ. Πολάκης.
Υπενθυμίζεται ότι, μιλώντας στο συνέδριο του ygeiamou.gr, ο κ. Μητσοτάκης σχολίασε το όνομα του νέου κόμματος του Αλέξη Τσίπρα, λέγοντας σκωπτικά «τι να πω για το όνομα, φαντάζομαι το ΕΑΜ το άφησε στον κ. Πολάκη».
Ο πρωθυπουργός δήλωσε ότι σέβεται όλους τους αντιπάλους του και πρόσθεσε: «Ο κ. Τσίπρας κρίθηκε ως πρωθυπουργός και θα κριθεί ως αρχηγός ενός κόμματος που δεν έχουμε δει ακόμη, αν είναι ο ΣΥΡΙΖΑ με νέο ΑΦΜ». Είπε επίσης ότι: «Χθες είδα μια θεαματική βουτιά στο παρελθόν, παρά το τι πρέπει να κάνουμε για το μέλλον στην πατρίδα μας».



































Αν ξαναδείς Βουλή γράψε μου.
……όταν δεν μπορούμε να κάνουμε προτάσεις για τα σημερινά προβλήματα ……πάμε στις μαύρες σελίδες του εμφυλίου……μήπως μαζέψουμε καμιλα ψήφο……