Πρωτοφανές: Η ΠΑΕ ΑΕΛ υπέβαλε μήνυση σε οπαδούς για τα πανό στον αγώνα με τον Ατρόμητο!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Σε νομικές ενέργειες προχώρησε η ΠΑΕ ΑΕΛ Νοvibet μετά την αναμέτρηση με τον Ατρόμητο στο AEL FC Arena, παιχνίδι στο οποίο οριστικοποιήθηκε και μαθηματικά ο υποβιβασμός των «βυσσινί».

Κατά τη διάρκεια του αγώνα, στη θύρα των οργανωμένων αναρτήθηκαν πανό διαμαρτυρίας, με τα οποία αποτυπώθηκε το διοικητικό και αγωνιστικό κλίμα της φετινής χρονιάς. Μετά τη λήξη, η ΠΑΕ ΑΕΛ και ο πρόεδρός της, Γιάννης Νταβέλης, κατέθεσαν μήνυση για αδικήματα εξύβρισης, απειλής, συκοφαντικής δυσφήμισης, αλλά και παραβίασης της αθλητικής νομοθεσίας σχετικά με την εισαγωγή και ανάρτηση των πανό.

Η μήνυση στρέφεται κατά παντός υπευθύνου, φυσικού ή ηθικού αυτουργού, ενώ ζητείται η συλλογή βιντεοληπτικού υλικού, στοιχείων εισόδου και καταθέσεων, σε μια περίοδο έντονης ρήξης ανάμεσα στη διοίκηση και μερίδα του κόσμου της ΑΕΛ.

Πηγή: sportal.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *