ΠΑΣΟΚ: Τη Μ. Τρίτη η επόμενη συνεδρίαση του πειθαρχικού για την Κατερίνα Μπατζελή

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η συνεδρίαση της επιτροπής δεοντολογίας του ΠΑΣΟΚ (ΕΔΕΚΑΠ) για το θέμα της πρώην υπουργού Κατερίνας Μπατζελή.

Σύμφωνα με πληροφορίες στη συνεδρίαση ενεργοποιήθηκε η τακτική πειθαρχική διαδικασία και επιδόθηκε στην κ. Μπατζελή επιστολή παραπομπής από τον Γραμματέα του κόμματος Ανδρέα Σπυρόπουλο.

Παράλληλα ορίστηκε ως εισηγήτρια η Εύα Ζούνη. Η επόμενη συνεδρίαση της ΕΔΕΚΑΠ ορίστηκε για τη Μεγάλη Τρίτη στις 18.00.

Υπενθυμίζεται ότι η κ. Μπατζελή παραπέμπεται στο πειθαρχικό όργανο του ΠΑΣΟΚ για δηλώσεις της με τις οποίες είχε επικρίνει το κόμμα της για τον χαρακτηρισμό «κύριος 13-0», που είχε χρησιμοποιήσει για τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκο Παππά.

Η εξέλιξη είχε πυροδοτήσει αντιδράσεις εντός ΠΑΣΟΚ, με το περιβάλλον του Χάρη Δούκα να τάσσεται εναντίον της παραπομπής, και τον Παύλο Γερουλάνο, μέσω πηγών, να έρχεται σε σύγκρουση με τον Χάρη Δούκα.

newsbomb.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *