Μόναχο: Βγήκαν στους δρόμους οι Ομογενείς – Βροντοφώναξαν για τα Τέμπη

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Στους δρόμους ξεχύθηκαν την Παρασκευή (28/02) οι Έλληνες Ομογενείς από το Μόναχο, ενώνοντας τις φωνές τους με τους συμπατριώτες τους για τη «μαύρη επέτειο» συμπλήρωσης δυο ετών από την τραγωδιών των Τεμπών.

Σύμφωνα με πληροφορίες του apodimoi.de oι Ομογενείς ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της Ελληνικής Κοινότητας και κρατώντας πανό βγήκαν στους δρόμους φωνάζοντας συνθήματα συμπαράστασης στους συγγενείς των 57 θυμάτων. Αντίστοιχες κινητοποιήσεις πραγματοποιήθηκαν την Παρασκευή σε διάφορες πόλεις της Γερμανίας, με την Ομογένεια να στέλνει για μια ακόμα φορά ένα ηχηρό μήνυμα.

Μόναχο: Βγήκαν στους δρόμους οι Ομογενείς – Βροντοφώναξαν για τα Τέμπη [ΒΙΝΤΕΟ]
Μόναχο: Βγήκαν στους δρόμους οι Ομογενείς – Βροντοφώναξαν για τα Τέμπη [ΒΙΝΤΕΟ]
Μόναχο: Βγήκαν στους δρόμους οι Ομογενείς – Βροντοφώναξαν για τα Τέμπη [ΒΙΝΤΕΟ]
TAGGED:
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *