Η Νατάσα Μποφίλιου είχε ξεχάσει για 2 χρόνια ανοιχτό το θερμοσίφωνο

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Η Νατάσσα Μποφίλιου βρέθηκε στη διαδικτυακή εκπομπή της Μαρίας Σολωμού για να μοιραστεί στιγμές από τη ζωή της και να αποκαλύψει ιστορίες που δεν είναι ευρύτερα γνωστές.

Μεταξύ άλλων, η γνωστή τραγουδίστρια αποκάλυψε πως για δύο ολόκληρα χρόνια είχε ξεχάσει το θερμοσίφωνο του σπιτιού της ανοιχτό, ενώ επεσήμανε ότι νόμιζε πως το ζεστό νερό είναι δώρο.

Όπως η ίδια περιέγραψε, την περίοδο που συγκατοικούσε με τις φίλες της, είχε πάντα ζεστό νερό στο σπίτι χωρίς ποτέ να αναρωτηθεί γιατί γίνεται αυτό ή γιατί έρχονται τόσο αυξημένοι οι λογαριασμοί της ΔΕΗ.

«Ερχόντουσαν οι λογαριασμοί της ΔΕΗ, και τα ποσά ήταν πολύ μεγαλύτερα απ’ ό,τι περιμέναμε υπό κανονικές συνθήκες. Εγώ και η Μόνικα υποθέσαμε ότι ήταν σωστά τα ποσά, γιατί μέναμε σε δίπατο σπίτι, οπότε το αποδώσαμε σε αυτό… και το δεχτήκαμε για χρόνια» ανέφερε αρχικά η Νατάσα Μποφίλιου.

«Κάποια στιγμή, χάλασε κάτι στο σπίτι και ήρθε ο πατέρας της Μόνικας να το φτιάξει. Καθόμασταν στον καναπέ όσο εκείνος δούλευε, και κάποια στιγμή μας λέει κάτι που δε θα ξεχάσω ποτέ: “Κορίτσια, έχετε αφήσει για ώρα ανοιχτό τον θερμοσίφωνα;”», είπε για τη στιγμή που κατάλαβε πως μάλλον δεν ήταν τυχαίο το ότι είχαν πάντα ζεστό νερό στο σπίτι τους.

koutipandoras.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *