Ο Στέφανος Κασσελάκης δίνει νέο ραντεβού με τους πολίτες την επόμενη εβδομάδα – Το δημόσιο «ευχαριστώ»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Νέο ραντεβού την επόμενη εβδομάδα δίνει με τους πολίτες ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανος Κασσελάκης.

Χθες, Πέμπτη (11.07.24) πλήθος κόσμου έσπευσε στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ στην Κουμουνδούρου μετά από ανοιχτή πρόσκληση του Στέφανου Κασσελάκη για συνάντηση με πολίτες, προκειμένου να συζητήσουν ο,τιδήποτε τους απασχολεί.

Έξω από τα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ είχαν σχηματιστεί ουρές κόσμου και μάλιστα εν μέσω καύσωνα, με τον κ. Κασσσελάκη να εκφράζει την ευγνωμοσύνη του με ανάρτησή του.

«Ευχαριστώ όλες και όλους που ήρθατε σήμερα στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ και τους πολύ περισσότερους που πήρατε τηλέφωνο ή στείλατε μήνυμα στα social μου.

Ραντεβού την επόμενη βδομάδα!», έγραψε αργά χθες το βράδυ, συνοδεύοντας την ανάρτηση με φωτογραφίες από τις συναντήσεις που είχε με τους πολίτες.

newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *