Πάσχα: Όπου φύγει-φύγει οι εκδρομείς από τα λιμάνια της Φθιώτιδας ” (audio)

newsroom lamia

Όπου φύγει-φύγει οι εκδρομείς και από τα λιμάνια της Φθιώτιδας.

Αυξημένη είναι η κίνηση στην Αρκίτσα, ενώ τα δρομολόγια εκτελούνται κανονικά.

Σύμφωνα με τον Λιμενάρχη Ευθύμιο Βέτσικα, ο οποίος τοποθετήθηκε στο αναλυτικό δελτίο ειδήσεων του Lamia Polis 87.7, η μεγάλη αύξηση παρατηρείται στο λιμάνι της Γλύφας, ενώ στον Άγιο Κωνσταντίνο από σήμερα, ξεκινάει δρομολόγιο ένα Flying Dolphin την ημέρα, για Σποράδες.

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *