«Αυτογκόλ» για το Πολεμικό Ναυτικό του Πούτιν – Ανατίναξαν με νάρκη δικό τους πλοίο

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Νέο πλήγμα για το Πολεμικό Ναυτικό της Ρωσίας, με πλοίο να ανατινάζεται από ρωσική νάρκη, σύμφωνα με αναφορές σε διεθνή ΜΜΕ και σε κανάλια που καλύπτουν τον πόλεμο στην Ουκρανία στο Telegram.

Όπως αναφέρει το yahoo.com, το πλοίο του στόλου D-106 χτυπήθηκε από τη νάρκη κοντά στη Μαριούπολη, σύμφωνα με τις αρχές της Οδησσού. Όπως είναι λογικό, αυτή η είδηση «ξύπνησε» τις αναμνήσεις από το ναυάγιο του περίφημου καταδρομικού Moskva που είχε χτυπηθεί από ουκρανικούς πυραύλους χάρη στις πληροφορίες που είχαν δώσει οι υπηρεσίες των ΗΠΑ.

Σύμφωνα με ό, τι έχει γίνει γνωστό, δεν υπάρχουν θύματα μετά την έκρηξη στο πολεμικό πλοίο με όλα τα μέλη του πληρώματος να είναι καλά στην υγεία τους.

Χαμός στα social media για την γκάφα των Ρώσων

Χρήστες που αντιτίθενται στον πόλεμο της Ρωσίας στην Ουκρανία κοροϊδεύουν τους Ρώσους για την γκάφα τους με το πλοίο. «Το Moskva ήθελε παρέα στον πάτο της θάλασσας», «Περιμένουμε μια επιβεβαίωση της «αυτοκτονίας» του ρωσικού πλοίου», «έχουμε μια ειδική επιχείρηση κάτω από το νερό», είναι μερικές από τις ατάκες που έχουν γραφτεί.

in.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *