Μητσοτάκης: «Υποδεχόμαστε την Εργατική Πρωτομαγιά με την αύξηση του κατώτατου μισθού» (pic)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Το μήνυμά του για την αύξηση του κατώτατου μισθού έστειλε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, συνδυάζοντάς το με την Εργατική Πρωτομαγιά.

«Υποδεχόμαστε την εργατική Πρωτομαγιά με την εφαρμογή ενός μέτρου ουσίας για τους εργαζόμενους: την αύξηση της βασικής αμοιβής κατά 50 ευρώ τον μήνα, που σημαίνει έναν 15ο μισθό κάθε χρόνο.

Και, ταυτόχρονα, την αύξηση του επιδόματος ανεργίας κατά 31 ευρώ τον μήνα. Τώρα είναι η ώρα των πολιτών και κυρίως των πιο αδύναμων. Τιμούμε τον κόσμο της εργασίας όχι με συνθήματα, αλλά με πράξεις», έγραψε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο πρωθυπουργός.

%CE%A3%CF%84%CE%B9%CE%B3%CE%BC%CE%B9%CF%8C%CF%84%CF%85%CF%80%CE%BF%20%CE%BF%CE%B8%CF%8C%CE%BD%CE%B7%CF%82%202022 05 01%20104534 0

Πηγή: newsbeast.gr 

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *