Ποζάρει με το γραμματόσημο «Αντε γ….» ο Ζελένσκι – Ουρές για αγορά του

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Νέο γραμματόσημο απέκτησαν τα Ταχυδρομεία της Ουκρανίας, το οποίο κυκλοφόρησε σε χρόνο ρεκόρ για λόγους προπαγάνδας, αλλά και να τονώσει το ηθικό των πολιτών. Με τη φράση «Ρωσικό πλοίο, άντε γ…», αποτυπώνει τους στρατιώτες στο μικρό νησάκι στη Μαύρη Θάλασσα που αρνήθηκαν να παραδοθούν και να εγκαταλείψουν τις θέσεις τους και τώρα ο Ζελένσκι, λίγες ώρες μετά τη βύθιση του ρωσικής ναυαρχίδας Moskva ποζάρει με αυτό.

 

Συνοδεύοντας, μάλιστα, τη φωτογραφία του με ένα σχόλιο, ο Ουκρανός πρόεδρος φροντίζει να χλευάσει για ακόμα μία φορά τους Ρώσους, γράφοντας: Η φράση, που έγινε σύμβολο της σταθερότητας των Ουκρανών υπερασπιστών, βρίσκεται τώρα στα γραμματόσημα. Χρησιμοποιήστε και θυμηθείτε ότι το «ρωσικό πολεμικό πλοίο» έχει πάντα μόνο μία κατεύθυνση (υπονοώντας προς τα κάτω).

Το εν λόγω γραμματόσημο έχει γίνει ανάρπαστο στην Ουκρανία, με τους πολίτες να συρρέουν στα ταχυδρομεία προκειμένου να το αποκτήσουν. Ήταν η πρώτη ημέρα της επίθεσης και τα ρωσικά πλοία που έπλεαν στον Εύξεινο Πόντο διέταξαν τους Ουκρανούς φαντάρους της φρουράς μιας νησίδας του, του Νησιού των Φιδιών, να παραδοθούν. Τότε ο Γκρίμποφ είχε απαντήσει προφορικώς στους Ρώσους με ένα «Αντε και γ@μ…», το οποίο έγινε γνωστό στον κόσμο μέσα από τα ΜΜΕ. Εχουν τυπωθεί τουλάχιστον 1 εκατ. γραμματόσημα.

reader.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *