Οι «Έλληνες Αυτόχθονες Ιθαγενείς» έστειλαν εξώδικο στη Βουλή και ζητούν πάνω από 217,3 τρισ. ευρώ!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Τα μέλη της οργάνωσης υποστηρίζει ότι η περίοδος χρέωσης είναι από την 1η Ιανουαρίου 2022 έως σήμερα – Ζητούν την άμεση εξόφληση του ποσού

Εξώδικο στην Βουλή των Ελλήνων απέστειλαν οι αυτοαποκαλούμενοι «Ελληνες Αυτόχθονες ιθαγενείς » ζητώντας να τους καταβληθεί το ποσό των… 217.356.450.000.000 ευρώ.

«Σας γνωστοποιούμε την οφειλή, η οποία έχει προκύψει από την ενεργοποίηση της μεταξύς μας Σύμβασης και παρακαλούμε για την άμεση εξόφλησή της. Η χρέωση προέκυψε από τις προϋποθέσεις και τους όρους της Σύμβασης και βαρύνει έκαστο εξ υμών αλλιώς αυτή ορίζει. Για πληροφορίες ως προς την εξόφληση της οφειλής σας ή για οτιδήποτε άλλο, επικοινωνήστε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]» αναφέρουν χαρακτηριστικά.

Η περίοδος χρέωσης των 217.356.450.000.000 ευρώ είναι από 1.1.20022 εως 28.2.2022.

autoxthones1
autoxthones2

protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *