Ο Ολυμπιακός κατέθεσε έφεση για την τιμωρία μίας αγωνιστικής αν και δεν προβλέπεται από τον κανονισμό

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Την απόφαση να καταθέσει έφεση ενάντια στην τιμωρία μίας αγωνιστικής κεκλεισμένων των θυρών που του έχει επιβληθεί, πήρε ο Ολυμπιακός, χωρίς ωστόσο να προβλέπεται δυνατότητα έφεσης από τον Πειθαρχικό Κώδικα.

Τα καπνογόνα που άναψαν οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό και προκάλεσαν δύο διακοπές κόστισαν στους «ερυθρόλευκους» τελικά, αφού τιμωρήθηκαν με μία αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών και 13.000 ευρώ πρόστιμο. Το ματς μάλιστα που θα μείνει άδειο το «Γεώργιος Καραϊσκάκης» είναι αυτό με τον ΠΑΟΚ και έτσι οι Πειραιώτες πήραν την απόφαση να καταθέσουν αίτηση, αν και ο Πειθαρχικός Κώδικας δεν δίνει αυτή τη δυνατότητα, αφού αυτό γίνεται μόνο αν η ποινή είναι για δύο αγωνιστικές και πάνω, οπότε πλέον μένει να φανεί αν πως θα εξετάσει το ζήτημα η Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *