Εμβολιασμοί: Σύγχυση με λάθος SMS για την τρίτη δόση – Τι έχει συμβεί

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...
Αναστάτωση επικρατεί ανάμεσα σε πολίτες που έλαβαν λανθασμένη ενημέρωση για να κλείσουν το ραντεβού τους για την τρίτη δόση, ενώ δεν ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες των ανοσοκατεσταλμένων.

Πολλοί συμπολίτες μας έλαβαν από εχθές μηνύματα στο κινητό τους για να προγραμματίσουν την τρίτη δόση του εμβολίου κατά της Covid-19, ενώ δεν ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, σε όσους δηλαδή θα πρέπει να λάβουν ενισχυτική δόση καθώς έχουν πιθανώς χάσει αντισώματα εξαιτίας ανοσοκαταστολής.

O λόγος αυτής της αναστάτωσης είναι απλός. Το ηλεκτρονικό σύστημα «διαβάζει» τις ηλεκτρονικές συνταγές της ΗΔΙΚΑ για να «αναγνωρίσει» ποιοι συνάνθρωποί μας έχουν ανάγκη την τρίτη δόση και θα πρέπει να μεταβούν σε εμβολιαστικό κέντρο για να την λάβουν. Για το λόγο αυτό, άνθρωποι οι οποίοι είχαν λάβει σε οποιαδήποτε στιγμή στο παρελθόν αγωγή με συγκεκριμένες φαρμακευτικές ουσίες, όπως π.χ. είναι η υδροκορτιζόνη, η ηλεκτρονική πλατφόρμα τους «αναγνωρίζει» ως δηνυτικά ανοσοκατεσταλμένους.

Πηγές του υπουργείου Υγείας ξεκαθαρίζουν ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, κι όσοι δεν ανήκουν στις κατηγορίες των ασθενών που θα πρέπει να πάρουν αναμνηστική δόση εμβολίου, απλώς να αγνοήσουν το μήνημα

iatropedia,gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *