Επιμνημόσυνη δέηση για τα θύματα του κορονοϊού – Στο Α’ Νεκροταφείο Αθηνών η Κατερίνα Σακελλαροπούλου (pics)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Επιμνημόσυνη δέηση στη μνήμη των θυμάτων της πανδημίας του κορονοϊού τελέστηκε τη Μεγάλη Παρασκευή (30/4) στον Ιερό Ναό του Α’ Νεκροταφείου Αθηνών, από τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Ιερώνυμο. Στην τελετή παρέστησαν η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, και ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης.

«Η περίοδος της πανδημίας υπήρξε σκληρή για την κοινωνία μας. Θρηνούμε ήδη πολλούς νεκρούς. Ο θλιβερός αυτός απολογισμός γίνεται ακόμα πιο βαρύς, στη σκέψη ότι τα θύματα της πανδημίας έφυγαν από τη ζωή χωρίς ένα παρηγορητικό χάδι από τους δικούς τους, χωρίς την ανακούφιση του ύστατου αποχαιρετισμού» δήλωσε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου.

Και πρόσθεσε: «Με την σημερινή επιμνημόσυνη δέηση, την οποία τέλεσε ο Μακαριώτατος στον Ιερό Ναό του Α’ Νεκροταφείου Αθηνών, βρισκόμαστε στο πλευρό των συνανθρώπων μας που έχασαν αγαπημένα πρόσωπα, τους τείνουμε το χέρι. Συναισθανόμαστε τον πόνο τους και τον μοιραζόμαστε μαζί τους, με την ευχή η αγάπη αυτών των ημερών να απαλύνει την οδύνη της απώλειας και να τους δώσει δύναμη και κουράγιο».

Δείτε φωτογραφίες:

sakellaropoulou deisi koronoios2 intime sakellaropoulou deisi koronoios3 intime

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πηγή φωτογραφιών: Intime News

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *