Στο “κόκκινο” το σύστημα Υγείας! Στέλνουν ασθενείς με κορονοϊό από την Αττική στη Χαλκίδα (Βίντεο)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Σύμφωνα με το OPEN, από σήμερα ξεκινά η διακομιδή ασθενών με κορονοϊό που νοσηλεύονται σε απλές κλίνες COVID στο νοσοκομείο της Χαλκίδας.

Συνολικά εκεί αναμένεται να μεταφερθούν 30 ασθενείς από την Αττική. Ήδη, τέσσερις γιατροί από ιδιωτικές κλινικές έχουν ριχτεί στη μάχη που δίνεται στο νοσοκομείο «Παμμακάριστος», ενώ -σύμφωνα με πληροφορίες- η ηγεσία του υπουργείου Υγείας ζητά ο αριθμός των ιδιωτών γιατρών να αυξηθεί.

Σε εξέλιξη, στο μεταξύ βρίσκεται διαπραγμάτευση για την παροχή ιδιωτικών κλινών για ασθενείς με κορονοϊό, με όλα τα σενάρια να βρίσκονται στο τραπέζι, ανάμεσα σε αυτά και αυτό της επίταξης.

Οπως γίνεται αντιληπτό το σύστημα υγείας βρίσκεται σε κατάσταση συναγερμού με τα προβλήματα που δημιουργούνται από την καθημερινή πίεση από τον κορώνοιο να αυξάνονται συνεχώς…

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *