Ευρυτανία: Κατέληξε από επιπλοκές του covid ο 59χρονος από το Κάτω Ραπτόπουλο

LamiaNow News

Δυστυχώς κατέληξε ο 59χρονος ασθενής από το Κάτω Ραπτόπουλο ο οποίος ήταν διασωληνωμένος σε ΜΕΘ. Είχε διαγνωστεί με κορωνοϊό στις αρχές του μήνα. Έδινε μάχη για τη ζωή του για μία ολόκληρη εβδομάδα, όμως τα τελευταία 24ωρα η κατάσταση του παρουσίασε ραγδαία επιδείνωση.

Πρόκειται για τον πρώτο θάνατο λόγω covid 19 στον Δήμο Αγράφων και τον τρίτο συνολικά στην Ευρυτανία.

 

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *