Βόλος: 58χρονος έχασε τη μάχη με τον κορονοϊό μετά από 2 μέρες νοσηλείας

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Σοκ προκαλεί ο θάνατος ενός 58χρονου στον Βόλο από κορονοϊό, ο οποίος κατέληξε έπειτα από δύο μόνο ημέρες νοσηλείας στο νοσοκομείο. Ο άτυχος άνδρας, όπως μεταδίδουν τοπικά ΜΜΕ, εισήχθη στην κλινική COVID-19 με επιβαρυμένη την κατάσταση της υγείας του.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Ταχυδρόμος», ο 58χρονος από τον Βόλο βρισκόταν σε κατ’ οίκον περιορισμό εμπύρετος για αρκετές ημέρες και το μοναδικό πρόβλημα που αντιμετώπιζε πριν τον «χτυπήσει» ο κορονοϊός ήταν αρτηριακή πίεση. Και όμως, σε λίγες μόνο ημέρες η COVID-19 προκάλεσε στον 58χρονο σοβαρές δυσλειτουργίες στο αναπνευστικό σύστημα, με αποτέλεσμα, παρά τη θεραπεία που του χορηγήθηκε και τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των γιατρών, να καταλήξει από καρδιοαναπνευστική ανεπάρκεια.

Μιλώντας στον «Ταχυδρόμο», ο διευθυντής των ΤΕΠ Ηλίας Καραμέτος εξήγησε ότι «από οργανισμό σε οργανισμό ο ιός συμπεριφέρεται περίεργα. Υπάρχουν δηλ. περιπτώσεις ασθενών μεγάλης ηλικίας που καταφέρνουν, παρά το γεγονός ότι είναι καταβεβλημένοι, να ξεπεράσουν τον κίνδυνο και άλλοι που χωρίς να αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υγείας, επειδή αψηφούν τα πρώτα συμπτώματα, καθυστερούν να προσέλθουν στο νοσοκομείο για νοσηλεία, είτε γιατί φοβούνται τη διασπορά του ιού, είτε διότι εκτιμούν ότι μπορεί να ξεπεράσουν το πρόβλημα κατ’ οίκον και όταν σπεύδουν για νοσηλεία, ο οργανισμός τους είναι ήδη επιβαρυμένος και ενδεχομένως η ζημιά που προκαλείται να καταστεί μη αναστρέψιμη».

πηγή: newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *