Κικίλιας: «Θα φοράμε μάσκα μέχρι την άνοιξη»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Για το μέτρο της μάσκας το οποίο θα μας συνοδεύσει μέχρι την άνοιξη, αλλά και για το εμβόλιο εναντίον του κορωνοϊού αναφερθηκε σε δηλώσεις του ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας.

Στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ μίλησε ο Βασίλης Κικίλιας.

Ο υπουργός Υγείας τοποθετήθηκε έκανε έκκληση σε ανθρώπους μεγάλης ηλικίας, αλλά και στις ευπαθείς ομάδες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, ενώ σημείωσε μεταξύ άλλων ότι η ασφαλής οδός για να βγούμε από το lockdown είναι η τήρηση των υγειονομικών κανόνων.

Παράλληλα τόνισε ότι το μέτρο της μάσκας, θα μας συνοδεύσει μέχρι την άνοιξη. «Το μέτρο της μάσκας θα μας συνοδεύσει σίγουρα μέχρι και τους μήνες της άνοιξης» ανέφερε χαρακτηριστικά ο ίδιος.

Στην συνέχεια των λεγομένων του αναφέρθηκε και στο εμβόλιο κατά του κορωνοϊού,για το οποίο ανέφερε πως σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, θα είναι προς διάθεση στα τέλης του έτους με αρχές του 2021 και σε πρώτη φάση θα δοθεί σε ευπαθείς ομάδες και υγιειονικούς.

πηγή: protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *