Κωνσταντινούπολη: Νοσηλεύεται με κορωνοϊό ο δήμαρχος Ιμάμογλου

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο δήμαρχος της Κωνσταντινούπολης Εκρέμ Ιμάμογλου δήλωσε σήμερα ότι νοσηλεύεται, αφού βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό και είχε πυρετό.

«Χθες το βράδυ γύρω στις 21:00 ανέβασα πυρετό 38. Ήρθα και πέρασα τη νύχτα στο νοσοκομείο», ανέφερε ο ίδιος σε ένα βίντεο προφανώς από δωμάτιο νοσοκομείου.

«Τώρα είμαι καλύτερα. Ο πυρετός μου δεν είναι υψηλός. Η διαδικασία συνεχίζεται. Δεν υπάρχει κάτι που να είναι αρνητικό από ιατρική άποψη», πρόσθεσε

Το Αμερικανικό Νοσοκομείο της Κωνσταντινούπολης σε ανακοίνωσή του ανέφερε ότι ο Ιμάμογλου, πολιτικός αντίπαλος του προέδρου Ταγίπ Ερντογάν εισήχθη στο νοσοκομείο χθες στις 22:00 το βράδυ (τοπική ώρα) αφού παρουσίασε συμπτώματα λοίμωξης του ανώτερου αναπνευστικού. Βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό και η θεραπεία του συνεχίζεται.

Πηγή: ΑΜΠΕ-Reuters

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *