Προκλητική φωτογραφία από Ζλάταν μετά τα “όργια” στο ντέρμπι του Μιλάνου

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς “νίκησε” τον κορονοϊό και στη συνέχεια κατέβαλλε μόνος του την αντίσταση της Ίντερ στο ντέρμπι του Μιλάνου στη Serie A, σκοράροντας και τα δύο γκολ της Μίλαν στο 2-1 επί της “μισητής” συμπολίτισσας.

Ο κορυφαίος Σουηδός ποδοσφαιριστής βρήκε έτσι την ευκαιρία για τις… γνωστές υπερφίαλες δηλώσεις, μετά το παιχνίδι, οπότε και ανέφερε τα εξής: «Δεν είχαμε κερδίσει στο ντέρμπι εδώ και τέσσερα χρόνια. Εγώ ήμουν λόγω κορωνοϊού κλεισμένος στο σπίτι για δύο εβδομάδες, γι’ αυτό ήμουν διψασμένος και φάνηκε. Αν είχα την ίδια φυσική κατάσταση με πριν 10 χρόνια δεν θα μπορούσε να με σταματήσει κανένας. Βέβαια, ούτε και τώρα, στα 39 μου, μπορούν να με σταματήσουν».

Ο Ζλάταν δεν έμεινε όμως εκεί, αφού λίγο αργότερα ανέβασε και μία προκλητική φωτογραφία στα social media, στην οποία εμφανίζεται ένα λιοντάρι μέσα στα αίματα μετά το… φαγητό του.

 

πηγή: newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *