Κατάληψη σε Γυμνάσιο: Μαθητές καλούν τους καθηγητές να αποχωρήσουν από τα γραφεία

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Κατάληψη σε σχολείο του Ευόσμου στην Θεσσαλονίκη αποφάσισε να κάνει μερίδα μαθητών πριν από το πρώτο κουδούνι.

Σε αναστάτωση βρίσκεται από το πρωί της Τετάρτης (14/10) Γυμνάσιο του Ευόσμου στην Θεσσαλονίκη.

Ο λόγος δεν είναι άλλος, από το ότι μερίδα μαθητών αιφνιδίασε τους καθηγητές και αποφάσισε ξαφνικά πριν από το πρώτο κουδούνι, να κάνει κατάληψη.

Η συγκεκριμένη απόφαση αιφνιδίασε τόσο τους καθηγητές, όσο και τους γονείς που βρίσκονταν μέσα και έξω από το σχολείο.

Από την πλευρά του ο διευθυντής του σχολείου, ο οποίος είναι μέσα στο γραφείο του κάλεσε τους μαθητές να επιστρέψουν στις τάξεις τους, προκειμένου να ξεκινήσει το μάθημα.

Στο σημείο έχει κληθεί η Αστυνομία, ενώ οι γονείς ζητούν την Παρέμβαση Εισαγγελέα προκειμένου να ανοίξει το σχολείο.

πηγή: SDNA

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *