Κορωνοϊός: Συναγερμός στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου» – Θετικοί εννέα εργαζόμενοι

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Εννέα εργαζόμενοι στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου» βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό, επιστρέφοντας από άδεια. Όλοι έχουν μπει σε καραντίνα.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκο, ο οποίος μίλησε στο seleo.gr, εντός του πρώτου δεκαπενθήμερου του Αυγούστου, πενήντα υγειονομικοί υπάλληλοι σε όλη τη χώρα διαγνώστηκαν θετικοί στον ιό ενώ οι εργαζόμενοι στο Παπαγεωργίου εργάζονταν κανονικά μέχρι τη διάγνωση.

Ο κ. Γιαννάκος τόνισε επίσης την ανάγκη να γίνονται τακτικά τεστ σε όλους τους υγειονομικούς υπαλλήλους, κάτι που όπως είπε γίνεται σε άλλες χώρες. «Δεν νοείται να μη κάνουμε προληπτικά τεστ. Αν κάναμε σήμερα τεστ σε όλους τους εργαζομένους, τα κρούσματα θα ήταν πολλά περισσότερα», ανέφερε ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ.

πηγή: newsbomb.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *