Μπαρτσελόνα – Οπαδοί κατά διοίκησης: «Πουτ@@@@ γιοι, μας βάζουν οκτώ σαν να είμαστε η Εσπανιόλ» (vid)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Καμιά δεκαριά οπαδοί της Μπαρτσελόνα έβαλαν κατά ανθρώπων της διοίκησης έξω από το προπονητικό κέντρο της ομάδας, «Τζουάν Γκαμπέρ», για τον αποκλεισμό – ξεφτίλα από την Μπάγερν Μονάχου.

Οι οπαδοί της Μπαρτσελόνα δεν έμειναν στα πανό κατά παικτών και διοίκησης για τον ντροπιαστικό αποκλεισμό από την Μπάγερν Μονάχου και το ταπεινωτικό 8-2 από τους Βαυαρούς.

Καμία δεκαριά βρέθηκαν έξω από το προπονητικό κέντρο της ομάδας, το «Τζουάν Γκαμπέρ», και έβριζαν προς όποιο αυτοκίνητο πλησίαζε και έμπαινε μέσα. Οι ποδοσφαιριστές μπήκαν από την πίσω πόρτα και γλίτωσαν, όχι όμως και οι παράγοντες.

«Πουτ@@@@ γιοι», «μην κρύβεστε, βγείτε μπροστά», «όλοι έξω» ή «μας βάζουν οκτώ γκολ σαν να είμαστε η Εσπανιόλ» ήταν μερικές από τις… ομορφιές που άκουσαν οι παράγοντες του συλλόγου της Βαρκελώνης.

Πηγή: gazzetta. gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *