Μαγαζί στα Χανιά έκλεισε στις 12 τα μεσάνυχτα με τον ύμνο του ΠΑΣΟΚ (vid)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Με τον «Ήλιο» του ΠΑΣΟΚ έκλεισε τα μεσάνυχτα της Παρασκευής (14/8) το μαγαζί του ένας ιδιοκτήτης στα Χανιά.

Άρχισαν τα… αντάρτικα στα Χανιά!

Ένας ευρηματικός, αν μη τι άλλο, ιδιοκτήτης καταστήματος στην πλατεία της Σπλάντζιας επέλεξε την ώρα που μάζευε για να κλείσει χθες, παραμονή του Δεκαπενταύγουστου, να βάλει στη διαπασών τον «Ήλιο» του ΠΑΣΟΚ, το γνωστό τραγούδι του Μάνου Λοΐζου.

Θυμίζουμε, σε όλη την Κρήτη, όπως και σε αρκετές ακόμη περιοχές στην Ελλάδα, τα μεσάνυχτα τα μαγαζιά είναι υποχρεωμένα να κατεβάζουν ρολά, τουλάχιστον μέχρι και τις 23 Αυγούστου.

Ένα μέτρο, ωστόσο, που έχει προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις εκ μέρους των καταστηματαρχών.

Ο συγκεκριμένος, πάντως, το έστειλε το μήνυμα.

Πηγή: gazzetta. gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *