Αγρινιώτης λειτουργούσε κανονικά το ουζερί του, ακούγοντας την συχνότητα της αστυνομίας

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Χθες το απόγευμα λοιπόν, αστυνομικοί πήγαν στο ουζερί του επαγγελματία και τον «συνέλαβαν» να εξυπηρετεί δύο πελάτες του.

Κατόπιν ήλθε και η άλλη σύλληψη, η… κανονική, καθώς παραβίαζε την απαγόρευση λειτουργίας καταστημάτων για προληπτικούς λόγους δημόσιας υγείας.

Φαίνεται δεν μπορούσε να περιμένει για μία εβδομάδα, μέχρι τις 25, οπότε και θα μπορούσε να λειτουργεί νόμιμα.

Το αξιοπερίεργο στην όλη ιστορία είναι πως ο εν λόγω επαγγελματίας αισθανόταν ασφάλεια στο να λειτουργεί το μαγαζί του, αφού σε έρευνα που έκαναν οι αστυνομικοί στο ουζερί του δράστη, βρήκαν και κατέσχεσαν ένα φορητό ασύρματο πομποδέκτη, ο οποίος ήταν συντονισμένος στην συχνότητα της Ελληνικής Αστυνομίας!..

Έτσι, άκουγε προφανώς και περιόριζε τις πιθανότητες κινδύνου «επίσκεψης» για έλεγχο.

Ωστόσο τη φορά αυτή δεν τα κατάφερε και του βεβαιώθηκε διοικητικό πρόστιμο 5.000 ευρώ.

πηγή: gazzetta.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *