Βόλος: Στην ουρά της ΔΕΗ από τα ξημερώματα! “Ο κόσμος δεν άκουσε τις συμβουλές μας”

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Προβληματίζουν οι εικόνες στην οδό Λαρίσης, στον Βόλο όπου εκατοντάδες άτομα βρίσκονται συνωστισμένα έξω από τα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ, για να αποπληρώσουν τους λογαριασμούς τους, μετά από τις 45 ημέρες της καραντίνας.

Πολίτες ανέφεραν ότι βρίσκονται στην ουρά από τις 06.00 το πρωί για να πάρουν σειρά προτεραιότητας. Η είσοδος στο κτίριο γίνεται ανά ομάδες ατόμων, ωστόσο έξω από αυτό, δεν τηρούνται οι απαραίτητες αποστάσεις. Οι περισσότεροι ωστόσο φορούν μάσκες.

Η διευθύντρια εταιρικών σχέσεων της ΔΕΗ Σοφία Δήμτσα επισημαίνει για το θέμα: “Εμείς καλούμε τους πολίτες να προσέξουν την υγεία τους. Να γνωρίζουν ότι δεν κινδυνεύουν να τους κοπεί το ρεύμα. Δυστυχώς και παρά τις προειδοποιήσεις μας και παρά του ότι καλούσαμε τον κόσμο να κάνει τις συναλλαγές του ηλεκτρονικά, στέκονται στην ουρά αναμονής”.

Πηγή: thenewspaper.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *