Ο 35χρονος από την Θεσσαλονίκη το νεαρότερο θύμα κορονοϊού στην Ελλάδα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ένας νέος άνθρωπος χωρίς υποκείμενα νοσήματα ήταν ο 119ος νεκρός από τον κορονοϊό στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Θεσσαλονίκη. Ο 35χρονος είναι το νεαρότερο θύμα του κορονοϊού στην χώρα μας.

Ο θάνατος του 35χρονου προβληματίζει τους ειδικούς καθώς δεν είχε κανένα υποκείμενο νόσημα και η υγεία του επιδεινώθηκα ραγδαία το Μεγάλο Σάββατο. Όπως μετέδωσε η τηλεόραση του ΣΚΑΙ, ο νέος αυτός άνθρωπος νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Άγιος Δημήτριος» της Θεσσαλονίκης και η υγεία του παρουσίασε ξαφνική επιδείνωση το Σάββατο.

Μπήκε στην εντατική και δυστυχώς κατέληξε τα ξημερώματα της Τρίτης. Ο 35χρονος ζούσε στην Θεσσαλονίκη, ήταν παντρεμένος και πατέρας ενός παιδιού.

Η περίπτωσή του θυμίζει εκείνη του 39χρονου Γερμανού καθηγητή ο οποίος έχασε την ζωή του στην Κρήτη και δεν έπασχε επίσης από υποκείμενο νόσημα.

πηγή: Newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *