Κύπρος: Έκαψαν κεραία νομίζοντας πως είναι 5G

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Οι θεωρίες συνωμοσίας που διακινούνται μέσω των κοινωνικών δικτύων για τον κορωνοϊό έχουν δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα παραπληροφόρησης

Μια κεραία κινητής τηλεφωνίας της CYTA η οποία ήταν εγκατεστημένη για 20 χρόνια σε κτήριο στη Λεμεσό, έκαψαν άγνωστοι «αντιστασιακοί» που αντιτίθενται στη εφαρμογή του 5G.

Οι θεωρίες συνωμοσίας που διακινούνται μέσω των κοινωνικών δικτύων έχουν δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα παραπληροφόρησης καθώς στην Κύπρο, δεν έχει δοθεί άδεια για εγκατάσταση κεραιών 5G. Μέχρι και ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας αναγκάστηκε μέσα στην εβδομάδα να εκδόσει σχετική ανακοίνωση, στην οποία αναφέρεται ότι ο ιός δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τον κορωνοϊό.

H CYTA με ανακοίνωση της εκφράζει λύπη για τον εμπρησμό σημειώνοντας ότι έχει διακοπεί η επικοινωνία των πολιτών σε ολόκληρη περιοχή με αποτέλεσμα να επηρεάζονται ασθενείς αλλά και η παροχή υπηρεσιών υγειας

πηγή: protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *