Θεσσαλονικιός φόρεσε στολή βιολογικού πολέμου και βγήκε βόλτα στην Αριστοτέλους (vid)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Μπορεί τα δύο κρούσματα κοραναϊού να έχουν τρομάξει αρκετούς Θεσσαλονικείς όμως υπάρχουν κι εκείνοι που αντιμετωπίζουν την κατάσταση με χιούμορ.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ένας 30χρονος, ο οποίος βγήκε στους δρόμους της πόλης φορώντας φόρμα χημικής προστασίας και μάσκα αερίων.

Κάποιοι, όπως μπορείτε να δείτε στο video του thestival τον κοιτούσαν με περιέργεια ενώ άλλοι γελούσαν με την αμφίεσή του. Η βόλτα του νεαρού κατέληξε στην παραλία, όπου τον περίμενε η παρέα του για καφέ.

Δεκάδες ήταν οι περαστικοί που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με τον 30χρονο την ίδια ώρα που κάποιοι άλλο έσπευσαν να τον ρωτήσουν από πού προμηθεύτηκε τη στολή!

Δείτε το βίντεο με τον 30χρονο να περπατά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης:

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *