Κούγιας: “Με πήρε τηλέφωνο ο Παπαϊωάννου”

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Φανερά ενοχλημένος και συνάμα απογοητευμένος από την εικόνα της ομάδας του και πολύ περισσότερο από την διαιτησία του κου Βρέσκα, εμφανίστηκε μετά τη λήξη της αναμέτρησης της ΑΕΛ με τον Παναθηναϊκό (νίκη για το τριφύλλι με 0-2) ο μεγαλομέτοχος των βυσσινί, Αλέξης Κούγιας.

Ο Αλέξης Κούγιας μίλησε στη κάμερα των καναλιών Nova για το σημερινό παιχνίδι σχολιάζοντας ως “επαγγελματικό χτύπημα” τη σημερινή διαιτησία. η οποία σύμφωνα με τον ίδιο αδικεί κατάφωρα την ομάδα του.

Μάλιστα όπως αποκάλυψε ο ισχυρός άνδρας της ΑΕΛ, κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης δέχθηκε τηλεφώνημα από τον μεγαλομέτοχο της ομάδας μας Π. Παπαϊωάννου….

“Με πήρε τηλέφωνο ο Πανουργιάς ο Παπαϊωάννου, ο Καρυπίδης, από τον Πανιώνιο και άλλες ομάδες και μου λένε τι χειρουργείο ήταν αυτό!”

Πληροφορίες lamiasports

TAGGED:
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *