Μήνυμα Χαφτάρ σε Μητσοτάκη – Δένδια μετά το Βερολίνο: Η Λιβύη σας ευχαριστεί

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Θερμό ευχαριστήριο μήνυμα στον πρωθυπουργό και τον υπουργό Εξωτερικών για τις διπλωματικές προσπάθειές τους απέστειλε ο στρατάρχης Χαλίφα Χάφταρ στον απόηχο της Διάσκεψης του Βερολίνου.

«Παρά το γεγονός ότι δεν ήταν παρόντες αυτοπροσώπως, η εξαιρετική Διπλωματική Παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και του υπουργού Εξωτερικών Νίκου Δένδια ήταν συντριπτικά ευεργετική για τον λαό της Λιβύης. Η Λιβύη σας ευχαριστεί» αναφέρεται χαρακτηριστικά στο λογαριασμό του Λιβυκού Εθνικού Στρατού.

«Ήταν μια απάντηση σε αυτούς που έλεγαν ότι ο κ. Χαφτάρ δεν μας ευχαρίστησε…» ήταν η αντίδραση του υπουργού Επικρατείας Γιώργου Γεραπετρίτη στον ΣΚΑΪ. Ο κ. Γεραπετρίτης τόνισε ότι η Ελλάδα έχει λόγο στο λιβυκό ζήτημα, τόσο απευθείας στα όργανα της ΕΕ, όσο, εμμέσως και στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ μέσω της συμμάχου Γαλλίας που είναι μόνιμο μέλος.

 

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *