Το άγνωστο παρασκήνιο του χωρισμού με τα τρία εξώδικα, οι σκέψεις για επιστροφή στην υποκριτική και η νέα ζωή της πανέμορφης ηθοποιού που δεν άντεξε την απομόνωση στο Κονέκτικατ.
Ο φάκελος που παρέλαβε η Τζίνα Αλιμόνου εκείνο το πρωί του περασμένου Νοέμβρη άλλαξε οριστικά τα δεδομένα της οικογενειακής της ζωής. Τα έγγραφα με την αίτηση διαζυγίου που υπέβαλε ο σύζυγός της Παύλος Βαρδινογιάννης ήταν και η επίσημη πια απόδειξη ότι οι διαφορές τους είναι αγεφύρωτες και το κλίμα στη σχέση τους πιο παγωμένο και από του… Κονέκτικατ.
Η πρωτοβουλία του Παύλου Βαρδινογιάννη να κινήσει πρώτος τις διαδικασίες έκδοσης διαζυγίου ήταν μια κίνηση που μάλλον αιφνιδίασε τη γοητευτική ηθοποιό και πρώην μοντέλο, αφού ενδόμυχα πίστευε ότι παρά τα όποια προβλήματα είχαν προκύψει στον γάμο τους τα τελευταία δύο χρόνια, θα κατάφερναν να βρουν μια οδό επικοινωνίας. Προβλήματα που είχαν να κάνουν κυρίως με τον τόπο διαμονής της οικογένειας, αφού η Τζίνα Αλιμόνου επιθυμούσε να μείνουν όλοι μαζί στην Ελλάδα ενώ ο σύζυγός της να επιστρέψουν στο Κονέκτικατ.
Η ίδια πάντως δεν είχε φτάσει στο σημείο να θέσει τελεσίγραφα ευελπιστώντας ότι, παρά τη διαφωνία της με τον Παύλο που ήθελε να επιστρέψουν στην Αμερική, θα κατέληγαν σε μια μέση λύση.
Κάτι που όπως απεδείχθη δεν έγινε, αφού ο επιχειρηματίας προχώρησε ένα βήμα πιο πέρα, φέρνοντάς την προ τετελεσμένων γεγονότων με την αίτηση που της απέστειλε. Σύμφωνα με αυτή, οι λόγοι που επικαλείται ο Παύλος Βαρδινογιάννης για τη λύση του γάμου τους είναι η διαφωνία για την κοινή συζυγική ζωή τους, καθώς και η ψυχική αποστασιοποίηση μεταξύ τους. Είχαν προηγηθεί πριν από την αίτηση τρία εξώδικα του επιχειρηματία στη σύζυγό του, με τα οποία την καλούσε να επιστρέψει μαζί με τα παιδιά τους στις ΗΠΑ και στη μόνιμη -κατ’ αυτόν- κατοικία τους. Παρά τις ήπιες απαντήσεις της ηθοποιού που δεν επιθυμούσε σε καμία περίπτωση να επέλθει οριστική ρήξη στη σχέση της με τον Παύλο Βαρδινογιάννη, ώστε να βρεθεί μια συμβιβαστική λύση που θα ικανοποιούσε και τις δύο πλευρές, ο επιχειρηματίας προχώρησε στην αίτηση διαζυγίου. Ακολούθησαν τα ασφαλιστικά μέτρα κατά της συζύγου του με βάση τη Διεθνή Σύμβαση της Χάγης, η οποία αναφέρεται στην «απαγωγή τέκνων» προστατεύοντας τα παιδιά όταν οι δύο σύζυγοι δεν μπορούν να συνυπάρξουν σε μια χώρα, ο καθείς για τους δικούς του λόγους. Πλέον τα δύο αντίπαλα μέρη αναμένουν την απόφαση του δικαστηρίου στις αρχές Ιουνίου, σε ένα διαζύγιο που ταρακούνησε τις τελευταίες εβδομάδες τα λιμνάζοντα νερά της ελληνικής high society. Αν συναντήσει κάποιος έστω και τυχαία την Τζίνα Αλιμόνου αυτή την περίοδο, θα διαπιστώσει ότι εμφανισιακά τουλάχιστον παραμένει μια ιδιαίτερα γοητευτική γυναίκα, παρά τις δύσκολες προσωπικές στιγμές που βιώνει το τελευταίο διάστημα.
Στο πρώτο τηλεφώνημα που φέρεται να έκανε σε πολύ δικό της άνθρωπο μόλις παρέλαβε την αίτηση διαζυγίου είπε ότι «ο Παύλος μού ζήτησε να χωρίσουμε», δίνοντας την αίσθηση ότι εκείνες τις ώρες αδυνατούσε και η ίδια να το συνειδητοποιήσει. Παρά τα τρία εξώδικα που είχε λάβει και τα οποία αφορούσαν μόνο το ζήτημα της διαμονής των παιδιών, πίστευε ότι θα βρεθεί μια φόρμουλα επικοινωνίας ανάμεσά τους ώστε το θέμα να λυθεί ενδοοικογενειακά χωρίς τη μεσολάβηση ψυχοφθόρων δικαστηρίων. Κάτι που όμως δεν αποφεύχθηκε, αν και το ζευγάρι αυτή τη στιγμή βάζει πάνω απ’ όλα τα παιδιά του, φροντίζοντας ειδικά σε ό,τι αφορά τη μεγάλη τους κόρη -τα τρίδυμα είναι ακόμη πολύ μικρά- να μην καταλάβει τίποτε. Ούτως ή άλλως ο Παύλος Βαρδινογιάννης έρχεται ανελλιπώς κάθε μήνα από την Αμερική στην Ελλάδα για περίπου δέκα ημέρες ώστε να περνάει χρόνο μαζί με την οικογένειά του. Επίσης, υπάρχει απόλυτη συνεννόηση σε ό,τι αφορά τα μηνιαία έξοδα των παιδιών και του σπιτιού ανάμεσα στους δύο συζύγους, κάτι που δείχνει ότι η μεταξύ τους επικοινωνία διατηρείται σε πολιτισμένο επίπεδο. Πριν από λίγες ημέρες μάλιστα όλη η οικογένεια απόλαυσε ένα γεύμα στον «Δουράμπεη» του Ψυχικού, σε μια προσπάθεια να διατηρηθούν όσο το δυνατόν ακέραιες οι συνήθειες ζωής των μελών της.
Η νέα ζωή
Αυτή την περίοδο η Τζίνα Αλιμόνου μοιράζει πλέον τον χρόνο της ανάμεσα στα παιδιά της και σε κάποιες λιγοστές εξόδους την εβδομάδα για να παρακολουθήσει κάποια θεατρική παράσταση. Το θέατρο, άλλωστε, της έλειψε πολύ τα χρόνια της μετοίκησής της στις ΗΠΑ μαζί με τον Παύλο Βαρδινογιάννη και τα τέσσερα παιδιά τους, γι’ αυτό με την πρώτη ευκαιρία φροντίζει να δίνει το «παρών» σε κάποια καλή παράσταση. Μάλιστα την περασμένη Τετάρτη παρακολούθησε μαζί με μια φίλη της τη θεατρική μεταφορά του ομώνυμου μυθιστορήματος του Μ. Καραγάτση «Η Μεγάλη Χίμαιρα», η οποία και την ενθουσίασε. Η ίδια άλλωστε δεν κρύβει σε στενούς φίλους της την επιθυμία να επιστρέψει από την ερχόμενη σεζόν στην υποκριτική, ερμηνεύοντας κάποιον ρόλο στο θέατρο ή στην τηλεόραση – εφόσον προκύψει κάποια καλή πρόταση. Γι’ αυτό τον λόγο επιδιώκει να συναντάει ανθρώπους από τον χώρο με τους οποίους είχε χάσει εκ των πραγμάτων επαφή συζητώντας για πιθανή συνεργασία ώστε να τονωθεί ψυχολογικά. Αν και αποφεύγει να αναφέρεται ανοιχτά στη ρήξη του γάμου της, όπως η ίδια λέει σε πολύ στενό κύκλο δικών της ανθρώπων, το μοναδικό πρόβλημα στη σχέση με τον σύζυγό της ήταν η μετακόμιση στο Κονέκτικατ για δύο χρόνια.
Παρά τις προσπάθειες που κατέβαλλε να προσαρμοστεί σε μια πόλη όπου από τις 4 το απόγευμα σπάνια κανείς βλέπει ανθρώπους να κυκλοφορούν στον δρόμο, τα νέα δεδομένα της ζωής της στην ήσυχη αμερικανική Πολιτεία βάρυναν αφόρητα την ψυχολογία της. Αν και το ζευγάρι διατηρούσε κοινωνικές επαφές με κάποιες ελληνικές οικογένειες που ζούσαν εκεί, ο τρόπος ζωής, οι ατέλειωτες ώρες μονότονης ηρεμίας και η νοσταλγία για την Ελλάδα λειτούργησαν καταλυτικά όταν επέστρεψαν πέρσι το καλοκαίρι για διακοπές.
Η Αλιμόνου ζήτησε από τον σύζυγό της στα τέλη Αυγούστου να μείνει με τα παιδιά στην Ελλάδα και να τον επισκέπτονται τακτικά καθώς και την περίοδο των γιορτών, όμως ο επιχειρηματίας τής ξεκαθάρισε ότι πρέπει να επιστρέψουν στην Αμερική. Αυτό στάθηκε η αφετηρία των συχνών διαφωνιών τους, για να ακολουθήσουν στην πορεία τα τρία εξώδικα, η αίτηση διαζυγίου και τα ασφαλιστικά μέτρα που εκδικάστηκαν προ ημερών.
Καταθέτοντας τα ασφαλιστικά μέτρα, ο Παύλος Βαρδινογιάννης καλείται να πείσει το δικαστήριο ότι η μόνιμη κατοικία της οικογένειας είναι στο Κονέκτικατ και ότι εκεί πρέπει να μείνουν τα παιδιά και όχι στην Ελλάδα, όπως επιθυμεί η Τζίνα Αλιμόνου. Σε ό,τι αφορά την εκδίκαση της αίτησης διαζυγίου, αυτή έχει προσδιοριστεί για το 2019, εκτός αν οι υπάρχουσες συνθήκες ανάμεσα στο ζευγάρι αλλάξουν προς το καλύτερο, κάτι που προς στιγμήν και, όπως μαρτυρούν ελάχιστοι γνώστες της υπόθεσης, φαντάζει απίθανο ενδεχόμενο.
Από την άλλη, πρέπει να σημειωθεί ότι η οικογένεια Βαρδινογιάννη τηρεί ήπια στάση απέναντι στα γεγονότα που οδήγησαν στη ρήξη της σχέσης του ζευγαριού. Είναι γνωστό άλλωστε ότι η λέξη «διαζύγιο» είναι ιδιαίτερα απεχθής στην επιχειρηματική δυναστεία από την Κρήτη, η οποία θεωρεί ότι τα μέλη της πρέπει να εξαντλούν κάθε πιθανό τρόπο ώστε να διατηρούν τη σταθερότητα στη ζωή τους. Παραμένει, όμως, γεγονός ότι η Τζίνα Αλιμόνου και ο Παύλος Βαρδινογιάννης, μετά από έντεκα χρόνια κοινής ζωής, δεν μπορούν πλέον να συνυπάρξουν. Ο τελευταίος συναντάται συχνά με φίλους του όπως ο Γιάννης Σαραντόπουλος, ενώ η Τζίνα Αλιμόνου θα βγει για ένα κρασί με κάποια φίλη της, συνήθως μετά από κάποια παράσταση.
Το τέλος είναι αρχή
Πολλοί είθισται να λένε ότι κάθε τέλος σηματοδοτεί μια καινούρια αρχή στη ζωή και η Τζίνα Αλιμόνου πιθανότατα δεν διαφωνεί με την παραπάνω ρήση. Στη ζωή της έδωσε πολλές φορές τέλος σε καταστάσεις που δεν την ικανοποιούσαν και έγινε στόχος κριτικής γι’ αυτό, κάτι σύνηθες άλλωστε στην ελληνική σόουμπιζ. Οταν ένας φίλος της τη ρώτησε πρόσφατα αν για τις ανάγκες ενός δυνατού ρόλου θα τολμούσε να εμφανιστεί γυμνή στο θεατρικό σανίδι, η απάντηση ήταν άμεση και θετική. Δεν το σκέφτηκε δεύτερη φορά, αγνοώντας προφανώς τα αρνητικά σχόλια που θα προκαλέσει εφόσον προκύψει ένα τέτοιο έργο και συμμετάσχει φέροντας ακόμη το επίθετο Βαρδινογιάννη. Για την ίδια είναι μόνο ένας ρόλος, όχι όμως για το αδηφάγο κοινό που θα κρίνει τη συμμετοχή της σαν το αλατοπίπερο της παράστασης, ανεξάρτητα από τις ερμηνευτικές της ικανότητες.
Προς το παρόν, η Τζίνα είναι καθημερινά από το πρωί μέχρι το βράδυ με τα παιδιά της, φροντίζει τα τρίδυμα μέχρι να επιστρέψει η μεγάλη της κόρη, η Ανδριάνα, από το σχολείο και παραμένει διακριτικά στο περιθώριο παρά το γεγονός ότι όλοι επιθυμούν μια συνέντευξη μαζί της μετά τα όσα έγιναν γνωστά για το διαζύγιο και τα ασφαλιστικά μέτρα. Γνωρίζοντας από πρώτο χέρι να χειρίζεται τη δημοσιότητα, η Τζίνα Αλιμόνου δεν προτίθεται -προς το παρόν τουλάχιστον- να ανοίξει το στόμα της και να μιλήσει για τον χωρισμό της με τον άνθρωπο που χαρακτήριζε πριν από μερικά χρόνια «δώρο Θεού». Θεωρεί ότι οφείλει να σεβαστεί τα όσα έζησαν μαζί όλα αυτά τα χρόνια της ευτυχίας, ξέροντας ότι η επόμενη ημέρα μετά το τέλος αυτής της διαμάχης θα είναι η αρχή ενός νέου κεφαλαίου στην ούτως ή άλλως πολυτάραχη ζωή της.
Τι έλεγε παλιά
Από το καλοκαίρι του 2006, οπότε παντρεύτηκε τον Παύλο Βαρδινογιάννη, η Τζίνα Αλιμόνου αποστασιοποιήθηκε σταδιακά από την ενασχόλησή της με την υποκριτική. Η γέννηση της μεγάλης της κόρης Ανδριάννας αρχικά και ο ερχομός των τριδύμων λίγα χρόνια αργότερα δεν της άφησαν πολλά περιθώρια για να εργαστεί, αφού αφοσιώθηκε ολοκληρωτικά στην ανατροφή τους. Το 2012 κατάφερε να επιστρέψει στη θεατρική σκηνή για λίγο παίζοντας στο έργο «Το έκτο πάτωμα», κάτι το οποίο την είχε ωθήσει να μιλήσει τόσο για το comeback της όσο και για τη ζωή της δίπλα στον γνωστό επιχειρηματία. Οπως είχε δηλώσει σε συνέντευξή της σε εφημερίδα, δεν είχε ούτε άγχος, ούτε τρακ να πατήσει ξανά στο θεατρικό σανίδι: «Δεν έχω τίποτε από όλα αυτά. Το μόνο που νιώθω είναι ο ενθουσιασμός της συμμετοχής σε μια μαγική παράσταση και φυσικά η ευτυχία τού να βρίσκομαι ξανά στο στοιχείο μου, να ασκώ την τέχνη της ηθοποιού».
Στην αναμενόμενη ερώτηση τι ανάγκη έχει μια κυρία Βαρδινογιάννη να μοχθεί πάνω στη σκηνή για να διασκεδάσει το κοινό η Τζίνα Αλιμόνου ξεκαθάρισε γιατί το έπραξε λέγοντας μεταξύ άλλων: «Εάν θέσουμε το ζήτημα σε επίπεδο ανάγκης, τότε δεν ξέρω ποιος από τον 15μελή θίασο στο ‘‘Εκτο πάτωμα’’ μπορεί να βιοποριστεί αποκλειστικά από την αμοιβή του γι’ αυτή την παράσταση. Παίζουμε σε αυτό το έργο γιατί αγαπάμε το θέατρο και επιπλέον έχουμε παθιαστεί με το συγκεκριμένο έργο. Μιλώντας για τον εαυτό μου, εγώ κάνω θέατρο γιατί το έχω ανάγκη καλλιτεχνικά». Στην παράσταση κυριαρχούσαν η μουσική και ο χορός, ενώ οι κριτικές ήταν θετικές για την ίδια. Ακόμη, στην ίδια συνέντευξη είχε μιλήσει και για την τηλεόραση: «Μέχρι το 2008 δούλευα διαρκώς στην τηλεόραση. Πάντα με ενδιέφερε και υπήρξαν χρονιές που έπαιζα σε δύο σειρές ταυτόχρονα. Απείχα αναγκαστικά όταν έμεινα έγκυος και έκτοτε έχω επικεντρωθεί περισσότερο στο θέατρο».
Εχοντας μείνει μακριά από τη δημοσιότητα που απολάμβανε μέχρι τον γάμο της με τον Παύλο Βαρδινογιάννη, η ηθοποιός είχε αναφερθεί και στα πρώτα της βήματα στο μόντελινγκ, στις εμπειρίες από τη ζωή της στις ΗΠΑ ενώ αναπόφευκτα η συζήτηση έφτασε και στην πολυσυζητημένη σχέση της με τον γνωστό επιχειρηματία. «Καταλαβαίνω», είχε τονίσει, «γιατί και πώς γράφτηκαν διάφορα, εγώ όμως ένιωσα ότι το 2006 παντρεύτηκα τον σύντροφό μου και όχι έναν άνθρωπο με το επώνυμο Βαρδινογιάννης. Και έτσι εκτίμησα ακόμη περισσότερο την οικογένειά του για τον τρόπο που με αγκάλιασε. Προσωπικά, ήθελα πάντα να κάνω οικογένεια και νομίζω πως όλοι έχουμε από ένα ταίρι. Ο γάμος μου με τον Παύλο είναι δώρο Θεού.
Ο άντρας μου με στηρίζει στις επαγγελματικές επιλογές μου και με ενθαρρύνει να διατηρώ την ισορροπία ανάμεσα στην προσωπική και την επαγγελματική μου ζωή». Καταλήγοντας είχε επισημάνει την αλλαγή που είχε φέρει στη ζωή τους ο ερχομός του πρώτου παιδιού, τότε που τίποτε δεν προμήνυε ότι ο γάμος της θα τελείωνε: «Ο ερχομός ενός παιδιού αλλάζει τις προτεραιότητες και πιστεύω ότι οι γονείς εξελίσσονται για χάρη των παιδιών τους. Εδωσα προτεραιότητα στην κόρη μου. Επιθυμούσα να είμαι στα πρώτα χρόνια της ζωής της συνέχεια δίπλα της, γιατί αυτά διαμορφώνουν καθοριστικά τον χαρακτήρα ενός παιδιού».