Βούλγαρος «ποντικός» άρπαξε «τυράκι» 2.500 ευρώ από τα ΚΤΕΛ

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Σοκ έπαθε η 45χρονη ιδιοκτήτρια του πρακτορείου του ΚΤΕΛ Καστοριάς στο Άργος Ορεστικό, όταν πήγε να ανοίξει τα ξημερώματα της Παρασκευής και διαπίστωσε ότι είχε παραβιαστεί και οι εισπράξεις είχαν κάνει φτερά. Ευτυχώς γι’ αυτήν, οι άνδρες του τοπικού αστυνομικού τμήματος εντόπισαν άμεσα τον Βούλγαρο δράστη.

Η διάρρηξη έγινε αντιληπτή στις 5.30 το πρωί και αμέσως ειδοποιήθηκε η Αστυνομία που ξεκίνησε έρευνες για τον εντοπισμό του εισβολέα, ο οποίος είχε τρυπώσει μέσα παραβιάζοντας το παράθυρο και είχε αρπάξει 2.610 ευρώ από το ταμείο του καταστήματος, τα οποία προέρχονταν από την έκδοση εισιτηρίων του τοπικού υπεραστικού ΚΤΕΛ.

Μέσα σε λίγες ώρες, ταυτοποιήθηκε από τα πλάνα μιας κάμερας ασφαλείας ένας 30χρονος από την Βουλγαρία ως δράστης, ο οποίος εντοπίστηκε άμεσα σε άλλη περιοχή της πόλης, υποβλήθηκε σε σωματική έρευνα και το κλεμμένο ποσό βρέθηκε ακέραιο στις τσέπες του! Ο αλλοδαπός συνελήφθη και οδηγήθηκε στην εισαγγελέα Πρωτοδικών Καστοριάς κατηγορούμενος για κλοπή.

Πηγη-protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *