Ήπιαν καφέ στην Λαμία Κυριάκος Μητσοτάκης και Μανώλης Γλέζος

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε τον Κυριάκο Μητσοτάκη κατά την στάση του για καφέ λίγο πριν την Λαμία. Σύμφωνα με την ανάρτηση του στο facebook όταν ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας σταμάτησε λίγο πριν τη Λαμία για έναν καφέ, και διαπίστωσε ότι στην ίδια καφετέρια βρισκόταν και ο Μανώλης Γλέζος.

 

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *