Βίντεο: Γυναίκα γέννησε στο πίσω κάθισμα αυτοκινήτου στην Πάτρα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Οι γονείς είχαν φτάσει στην πύλη του νοσοκομείου αλλά δεν πρόλαβαν να ανέβουν στον όροφο της μαιευτικής κλινικής.

Πολύ… ανυπόμονο ήταν το μωρό που γεννήθηκε εχθές, Κυριακή, στην Πάτρα κάτω από συνθήκες που θα μείνουν αξέχαστες στους γονείς του.

Σύμφωνα με πληροφορίες του thebest.gr, οι γονείς πήγαιναν στο νοσοκομείο του Αγίου Ανδρέα με ιδιωτικό αυτοκίνητο για να φέρουν στον κόσμο το μωράκι τους. Φτάνοντας ωστόσο εκεί, δεν πρόλαβαν να ανεβούν στον όροφο της μαιευτικής κλινικής και έτσι η γυναίκα γέννησε το υγιέστατο αγοράκι της στο πίσω κάθισμα του οχήματος!

Οι γιατροί και το προσωπικό του νοσοκομείου έσπευσαν αμέσως στο πάρκινγκ μόλις ενημερώθηκαν τι είχε συμβεί και βοήθησαν τη γυναίκα να φέρει στον κόσμο το παιδί της.

Οι πρώτες στιγμές μετά τη γέννα καταγράφονται σε βίντεο που ανέβηκε στο facebook.

πηγη-protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *