Λαμία: Γερό “μπαμ” στα φανάρια της ΔΕΗ

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Σοβαρό τροχαίο είχαμε νωρίς το πρωί στα φανάρια της ΔΕΗ στη Λαμία. Ένα επαγγελματικό βαν που μετέφερε ψάρια ανέβαινε προς την Λαμία και συγκρούστηκε με φορτηγό του δήμου που έστριβε προς την ΔΕΗ.

Η σύγκρουση ήταν σφοδρή με το επαγγελματικό βανάκι να υφίσταται τις μεγαλύτερες υλικές ζημιές. Άγνωστο είναι ακόμη ποίος παραβίασε την προτεραιότητα ή το κόκκινο φανάρι.

Η τροχαία Λαμίας εξετάζει τις συνθήκες του συμβάντος.

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *