Περιπολίες της αλβανικής αστυνομίας με ηλεκτρικά αυτοκίνητα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο υπουργός Εσωτερικών, Σαϊμίρ Ταχίρι, μιλώντας για τη σημασία της πράσινης ενέργειας, δήλωσε ότι «η Αλβανία είναι η μόνη χώρα στην περιοχή και μία από τις 5 στην Ευρώπη, όπου οι αστυνομικές δυνάμεις χρησιμοποιούν ηλεκτρικά αυτοκίνητα».

«Αυτά τα περιπολικά δεν χρησιμοποιούν ούτε σταγόνα καυσίμων. Φορτώνουν σε απλή πρίζα και τα έξοδα τους είναι ασήμαντα, λιγότερο από το κόστος ενός καφέ την ημέρα. Τα αυτοκίνητα αυτά ξοδεύουν μόνο 1 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα. Ενώ ένα κανονικό αυτοκίνητο της αστυνομίας στα 100 χιλιόμετρα ξοδεύει 25 ευρώ», είπε.

Να σημειωθεί, ότι πρόκειται για τα πρώτα 11 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μάρκας Wolksvagen και οι αρχές ανακοίνωσαν ότι αποσκοπούν, βήμα- βήμα, να αντικαταστήσουν το σύνολο του στόλου των αυτοκινήτων της αστυνομίας με τα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.

Πηγή: kathimerini.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *