Με μπλακάουτ απειλεί η ΔΕΗ 1,5 οφειλέτες μετά τις 30 Σεπτεμβρίου

Ράνια Κάλδου
Η Ράνια Κάλδου είναι δημοσιογράφος με πολυετή παρουσία στον χώρο των μέσων ενημέρωσης. Έχει εργαστεί σε τηλεοπτικούς σταθμούς, ραδιόφωνο και ενημερωτικές ιστοσελίδες, ενώ διετέλεσε αρχισυντάκτρια σε...

Το «όπλο» του μπλακάουτ επιστρατεύει η ΔΕΗ προκειμένου να καταφέρει να εισπράξει ένα κομμάτι των 2,3 δισ. ευρώ που της οφείλονται από επαγγελματίες, επιχειρήσεις και νοικοκυριά.

Παρά το ευνοϊκό πρόγραμμα διακανονισμών των οφειλών σε 36 δόσεις που παρατάθηκε έως τις 30 Σεπτεμβρίου η επιχείρηση εκτιμά ότι υπάρχουν περί τους 1,5 εκατομμύριο οφειλέτες που εξακολουθούν να έχουν «κόκκινους» λογαριασμούς.

Παράλληλα, όπως γράφουν «ΤΑ ΝΕΑ», άρχισε μέσα στον Αύγουστο να αποστέλει μέσα στον Αύγουστο ραβασάκια για εντολές αποκοπής με προτεραιότητα όπως λένε οι πληροφορίες όσους χρωστούν από 3.000 ευρώ και πάνω.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες ο αριθμός αυτών των καθ’ έξιν κακοπληρωτών ανέρχεται σε τουλάχιστον 80.000.

Σημειώνεται, τέλος, ότι με βάση το δημοσίευμα τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ που θα ξεκινήσουν το φθινοπωρινό «σαφάρι» διακοπών ρεύματος έχουν πάρει οδηγίες η αποκοπή να γίνεται με τέτοιο τρόπο ώστε να μην είναι δυνατή η επανασύνδεση του ηλεκτρικού ρεύματος, πρακτική ευρέως διαδεδομένη μέχρι σήμερα.

Share This Article
Η Ράνια Κάλδου είναι δημοσιογράφος με πολυετή παρουσία στον χώρο των μέσων ενημέρωσης. Έχει εργαστεί σε τηλεοπτικούς σταθμούς, ραδιόφωνο και ενημερωτικές ιστοσελίδες, ενώ διετέλεσε αρχισυντάκτρια σε τηλεοπτικές εκπομπές του Attica TV και παλαιότερα του Seven X. Στη δημοσιογραφική της πορεία έχει ασχοληθεί με την πολιτική, κοινωνική και γενική επικαιρότητα, με έμφαση στην έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση. Σήμερα συνεργάζεται με το Lamianow.gr, παρακολουθώντας τις εξελίξεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό και μεταφέροντας στους αναγνώστες ολοκληρωμένη και τεκμηριωμένη ειδησεογραφική κάλυψη.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *