Σύσκεψη στο υπουργείο Εργασίας τη Δευτέρα, για το Mega

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Τρόποι για να καταβληθούν τα δεδουλευμένα στους εργαζομένους και οι οφειλές στα ασφαλιστικά ταμεία θα αναζητηθούν στη σύσκεψη που θα γίνει για το Mega στο υπουργείο Εργασίας

Κατεπείγουσα σύσκεψη προγραμματίσθηκε για τη Δευτέρα, στο υπουργείο Εργασίας μετά από παρέμβαση της ΕΣΗΕΑ, για το Mega. Αντικείμενο της σύσκεψης, όπως ανακοινώθηκε από την Ενωση Συντακτών θα είναι τα οφειλόμενα σε εργαζόμενους και ασφαλιστικά Ταμεία από την εταιρεία ΤΗΛΕΤΥΠΟΣ Α.Ε. Στόχος είναι να βρεθούν τρόποι ώστε να ανταποκριθούν οι εργοδότες – μέτοχοι και η διοίκηση του Mega στη δέσμευσή τους για να πληρωθούν οι εργαζόμενοι.

Στην παρέμβαση της ΕΣΗΕΑ, που έγινε αμέσως δεκτή από το υπουργείο Εργασίας, τονίζεται μεταξύ άλλων ότι: «Έχουν περάσει ήδη 14 ημέρες από την ημέρα που οι εκπρόσωποι της εργοδοσίας δεσμεύτηκαν ενώπιόν σας για συγκεκριμένες ενέργειες, εξακολουθούμε μέχρι σήμερα να μην γνωρίζουμε αν προέβησαν στις απαραίτητες νομικές ενέργειες προκειμένου να διασφαλιστούν τα δικαιώματα των εργαζομένων και η βιωσιμότητα της εταιρείας.

Οι εργαζόμενοι εξακολουθούν και παραμένουν απλήρωτοι για το β’ δεκαπενθήμερο του Μαρτίου 2016 και για τους μήνες Απρίλιο και Μάιο 2016, σε κλίμα πλήρους ανασφάλειας και σύγχυσης για το μέλλον του σταθμού και το δικό τους».
Σημειώνεται, ότι η ΕΣΗΕΑ κήρυξε δύο νέες 24ωρες απεργίες στο Mega το Σάββατο και την Κυριακή.

Πηγή: protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *