Το λαμιώτικο team (Χατζηγεωργίου-Κόκκινος), πήρε και το ΧΡΥΣΟ, στο Λονδίνο!!!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

To καλύτερο το κρατούσε για το φινάλε η Γεωργία Χατζηγεωργίου στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα masters στο Λονδίνο. Η πρωταθλήτρια από την Λαμία κατέκτησε την πρώτη θέση στον τελικό των 400 μέτρων ελεύθερο στην κατηγορία 40-44.

Η Γεωργία κάτω από τις οδηγίες του Λαμιώτη προπονητή της και Ολυμπιονίκη Αλέξανδρου Κόκκινου, μετά τα δύο ασημένια στα 200μ. μ. ατομική και τα 200μ. ελεύθερο, στέφθηκε πρωταθλήτρια Ευρώπης στα 400μ. ελεύθερο, κατακτώντας το χρυσό  με 4:45.36. Ασημένιο μετάλλιο κατέκτησε η Ουγγαρέζα Ντόρα Σίλβια Τσέρβα με 4:50.30 και χάλκινο η Νορβηγίδα Μαριάν Φούγκλεσβάιτ με 4:50.69.

13246313_1023120527737180_6431506846728464107_o

pinakas-georgiaΣυγχαρητήρια στα δύο παιδιά απο την Λαμία που έκαναν και πάλι γνωστή την πόλη μας σε όλο τον κόσμο…

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *