Έξω από το ΥΜΑΘ κατασκήνωσαν οι Εργαζόμενοι στις Δομές (pics)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Σκηνές έξω από το υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης έστησαν σήμερα εργαζόμενοι στις Κοινωνικές Δομές Άμεσης Αντιμετώπισης της Φτώχειας των δήμων Θεσσαλονίκης, Νεάπολης – Συκεών και Παύλου Μελά, οι οποίες βρίσκονται και πάλι «στον αέρα» και οι ίδιοι απλήρωτοι εδώ και πέντε μήνες.

Όπως προειδοποιούν οι εργαζόμενοι των Δομών, στην  ίδια κίνηση θα προχωρήσουν και αύριο, δηλώνοντας, παράλληλα, διατεθειμένοι να παραμείνουν στο σημείο για όσο διάστημα χρεαστεί, έως ότου ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους, όπως η παράταση του συγκεκριμένου προγράμματος, το οποίο λήγει στις 30 Ιουνίου.

1

 

2

 

4

 

5

Ανάλογες κινητοποιήσεις αναμένονται και στην Αθήνα, από την Τετάρτη. Σημειώνεται ότι οι εργαζόμενοι στις Δομές της ευρύτερης περιοχής της πόλης ανέρχονται σε συνολικά 70 και εξυπηρετούν πάνω από 4.000 ανθρώπους, μέσω κοινωνικών συσσιτίων, φαρμακείων, ιατρείων και παντοπωλείων. Ανά τη χώρα οι εργαζόμενοι είναι 850 και οι ωφελούμενοι από τις Δομές ξεπερνούν τους 118.000.

Υπενθυμίζεται, ακόμη, ότι πριν από λίγες ημέρες είχαν δώσει τη δική τους, ιδιαίτερη απάντηση στην αναπληρώτρια υπουργό Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Θεανώ Φωτίου, «χαρίζοντάς» της μία τούρτα με σχέδιο την… «Κάρτα Ανεργίας» του ΟΑΕΔ.

Το κείμενο είναι αναδημοσιευμένο από το   voria.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *