ΠΑΟΚ: “Πρέπει να τελειώνουμε με αυτή την ΕΠΟ”

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδας αναβλήθηκε και ο ΠΑΟΚ αισθάνεται ηθικά δικαιωμένος για τη στάση του απέναντι στην ΕΠΟ.

Οι άνθρωποι της “ασπρόμαυρης” διοίκησης ξεκαθάρισαν πως η συγκεκριμένη ποδοσφαιρική ομοσπονδία θα πρέπει να τελειώσει το συντομότερο.

Αναλυτικά η θέση του ΠΑΟΚ:

“Είναι προφανές γιατί εξαρχής δεν θέλαμε να νομιμοποιήσουμε τη συγκεκριμένη ΕΠΟ. Δεν είναι μόνο θέμα ηθικής δικαίωσης αλλά κυρίως απόδειξη γιατί πρέπει να τελειώνουμε μ’ αυτούς το συντομότερο.

Κατά τη γνώμη μας αποδεικνύεται και γιατί ο Κοντονής δεν έπρεπε να ξαναρχίσει το Κύπελλο ακόμη και υπό τον “κίνδυνο” του Grexit, ενδεχόμενο που δεν μοιάζει τελικά και τόσο καταστροφικό σε σύγκριση με την παρουσία αυτών των επικίνδυνων στην ΕΠΟ, ακόμη και για ένα μήνα παραπάνω.

Όπως έγιναν τα πράγματα και εφόσον επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες για ματαίωση ή αναβολή του τελικού, φαίνεται ότι ο μόνος λόγος που ξανάρχισε ήταν για να τιμωρηθούμε εμείς με -3.

Σε περίπτωση εκ νέου διακοπής του Κυπέλλου θα διεκδικήσουμε νομικά την ακύρωση της ποινής”.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *