Απίστευτο! Γλίτωσε το πρόστιμο γράφοντας… τιμωρία ότι δεν θα το ξανακάνει

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Οι τοπικές αρχές εκτιμούν ότι κάποιες εναλλακτικές τιμωρίες ευαισθητοποιούν περισσότερο την κοινή γνώμη, σε σύγκριση με την επιβολή αυστηρότερων ποινών

Η τροχαία της πόλης Ντα Νανγκ, στο Βιετνάμ, κέρδισε τους επαίνους από τον κόσμο καθώς επέβαλε μια… σχολική τιμωρία αντί προστίμου σε μία συμπατριώτισσά τους, η οποία παραβίασε τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας, σύμφωνα με το BBC.
Πιο συγκεκριμένα, η 20χρονη οδηγούσε ανάποδα σε μονόδρομο, παράβαση που κανονικά τιμωρείται με πρόστιμο. Με την 20χρονη να επιμένει πως δεν πρόσεξε το σήμα στη γωνία του δρόμου, οι αρχές της έθεσαν το δίλημμα, είτε να πληρώσει το πρόστιμο, είτε να γράψει 50 φορές τη φράση «υπόσχομαι να μην οδηγήσω ξανά ανάποδα σε μονόδρομο».

Χωρίς δεύτερη σκέψη, η γυναίκα δέχθηκε την φθηνότερη επιλογή και κάθισε στην άκρη του δρόμου, ξεκινώντας αμέσως να γράφει ότι δεν θα το ξανακάνει, ανέφερε ο αρχηγός της τοπικής αστυνομίας.

Οι τοπικές αρχές εκτιμούν ότι κάποιες εναλλακτικές τιμωρίες ευαισθητοποιούν περισσότερο την κοινή γνώμη, σε σύγκριση με την επιβολή αυστηρότερων ποινών.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *