«Πονοκέφαλο» δημιουργεί στην General Mills, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως γνωστή για την παρασκευή των δημητριακών Cheerios και των κέικ Betty Crocker η στροφή των καταναλωτών σε προϊόντα χαμηλότερων λιπαρών, όπως το ελληνικό γιαούρτι.
Με αφορμή την δημοσίευση των τριμηνιαίων αποτελεσμάτων της την ερχόμενη Τετάρτη, η εταιρεία αναζητά τρόπους να αυξήσει τις πωλήσεις του γιουρτιού.
Σε μια παρουσίαση που πραγματοποίησε τον περασμένο Ιούλιο στους επενδυτές της, η εταιρεία υποστήριξε πως θα πρέπει να υπάρξει ένα σχέδιο προκειμένου να ενισχύσει τις πωλήσεις γιαουρτιού που της αποφέρουν παγκοσμίως έσοδα ύψους 2,8 δισ. δολάρια, διότι το περασμένο έτος έδωσε έμφαση στις πωλήσεις δημητριακών.
Η General Mills δήλωσε ότι ενώ οι πωλήσεις των δημητριακών βελτιώνονται, οι πωλήσεις του γιαουρτιού της στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 7% κατά το οικονομικό έτος 2016, η οποία έληξε τον Μάιο, ενώ πέρυσι οι πωλήσεις κατέγραφαν αύξηση 5%. Η ίδια προειδοποίησε ότι οι πωλήσεις το τελευταίο τρίμηνο μειώθηκαν πάνω από 2%.
Ένα από το βασικότερο πρόβλημα της General Mills είναι ότι δεν έχει ισχυρή πρόσβαση στους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς του γιαουρτιού. Ο γενικός Διευθυντής της εταιρείας Jeff Harmening, έχει δηλώσει πως θα προσθέσει επίσης smoothies γιαουρτιού στα ράφια των καταστημάτων, δεδομένου ότι γίνονται όλο και πιο γνωστά.
Σύμφωνα με μια έρευνα αγοράς η πτώση των πωλήσεών της οφείλεται στο γεγονός πως έχει διακόψει την παραγωγή διαφόρων προϊόντων, κυρίως σε ποικιλίες και στα μεγέθη των δημητριακών Cheerios και Chex.
Ενώ η εταιρεία θα αναδείξει πιθανόν τα σχέδιά της και την πρόοδο που έχει κάνει στο τομέα της παραγωγής γιαουρτιού την Τετάρτη, οι επενδυτές θα πρέπει επίσης να αναζητήσουν τρόπους να μειώσουν το κόστος της παραγωγής και το πως θα διατηρήσουν στα ύψη στις πωλήσεις δημητριακών.
Πηγή: www.defencenet.gr