Oλυμπιακός Λαμίας: Δεν έχουν τελειωμό οι μετεγγραφές, ανακοίνωσε και Αντωνίου, Κοντογεώργο

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Άλλες δύο μετεγγραφές έκανε ο Ολυμπιακός Λαμίας ενόψει της νέας σεζόν. Οι ερυθρόλευκοι απέκτησαν το μεσοεπιθετικό Θοδωρή Αντωνίου που την περασμένη σεζόν αγωνίστηκε στα Καμένα Βούρλα και το μέσο Τέλη Κοντογεώργο από την ομάδα Κ20 του ΠΑΣ Λαμία.

Η ανακοίνωση του Ολυμπιακού Λαμίας:

“Το Δ.Σ της ομάδας ανακοινώνει την συμφωνία με τους ποδοσφαιριστές Θοδ. Αντωνίου από Καμένα Βούρλα και Τέλη Κοντογεώργο από Κ20 ΠΑΣ Λαμία για την περίοδο 2015-16.
Επίσης την Δευτέρα 3/8 και ώρα 6μμ στο γήπεδο των Γαλανέικων ξεκινά η προετοιμασία της ομάδας.”

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.